• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

מונה מנהל ליחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר לרפואת ילדים

פרופ' אפי בילבסקי, חוקר ורופא ילדים בכיר, מונה לתפקיד | מחליף את פרופ' איציק לוי שפרש לגמלאות

פרופ' אפי בילבסקי, מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר. צילום: דוברות ביה"ח

פרופ' אפי בילבסקי מונה לתפקיד מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר לרפואת ילדים. הוא מחליף את פרופ' איציק לוי, אשר כיהן בתפקיד זה בשנים האחרונות ופרש לגמלאות.

היחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר נותנת שירותים רפואיים לילדים המאושפזים וכן ייעוץ לצוות הרפואי בבית החולים בנושא מחלות זיהומיות. כמו כן, היחידה מפעילה מרפאת חוץ, מקיימת פעילות מחקרית ועוסקת באופן שוטף בהוראת והכשרת מתמחים במחלות זיהומיות בילדים, מתמחים ברפואת ילדים וסטודנטים לרפואה.

פרופ' בילבסקי, 49, תושב הרצליה, נשוי לד"ר חבצלת ירדן, סגנית מחלקת ילדים א' במרכז שניידר, אב לשלושה. פרופ' בילבסקי סיים לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, עשה התמחות ברפואת ילדים במרכז שניידר והתמחות-על במחלות זיהומיות במרכז הרפואי תל אביב. בשנים האחרונות מילא תפקיד כרופא בכיר במחלקת ילדים ג' בבית החולים.

תחום המחקר העיקרי של פרופ' בילבסקי הינו זיהומים מולדים בכלל וזיהום מולד ב-CMV בפרט. במסגרת בית החולים פועלת מרפאה גדולה המרכזת תחום זה, כשבמקביל לפעילות המקצועית מתרחשת בה פעילות אקדמית. פרופ' בילבסקי כיהן גם בתפקידים ציבוריים, לרבות גזבר חיפ"ק וראש החוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל אביב.

לדבריו, "אני מקבל לידי מושכות של יחידה חשובה ביותר בבית החולים. אני מודה להנהלת בית החולים על האמון בי ובאופן אישי לפרופ' לוי, שניהל את היחידה בשנים האחרונות, על הכוונה טובה ושנים של עשייה משמעותית למען היחידה ולמען ילדי בית החולים".

ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, בירכה על מינויו של פרופ' בילבסקי לתפקיד והודתה לפרופ' לוי על עשייתו רבת השנים. "אני בטוחה כי אישיותו, נסיונו וכישוריו של פרופ' בילבסקי יתרמו רבות להמשך הצלחת היחידה בכלל ולטיפול בילדים בפרט", ציינה.

נושאים קשורים:  ד"ר אפרת ברון-הרלב,  פרופ' אפי בילבסקי,  פרופ' איציק לוי,  מחלות זיהומיות בילדים,  בית החולים שניידר,  מינויים,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
03.10.2022, 19:18

רופא יהיר ושחצן, רואה רק את האגו של עצמו ולא את צרכי המטופלים והוריהם.

רופא מקצוען ונעים סבר והליכות, הרבה הצלחה!

אנונימי/ת
07.10.2022, 22:06

רופא מקצועי ומוכשר, ולא פחות חשוב- אנושי, סבלני ומקסים. ברכות פרופ' בילבסקי, אין ראוי ממך!