• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

מונתה מנהלת ליחידה לדימות ילדים בבית החולים וולפסון

ד"ר רודיקה סטצ'קביץ, מומחית ברדיולוגיה אבחנתית ומי שניהלה במשך שנים את שירות דימות ילדים בבית החולים מאיר, מונתה לתפקיד

ד"ר רודיקה סטצ'קביץ, מנהלת היחידה לדימות ילדים בוולפסון. צילום: דוברות בית החולים

מינוי בכיר נוסף במרכז הרפואי וולפסון בחולון: ד"ר רודיקה סטצ'קביץ מונתה למנהלת היחידה לדימות ילדים.

ד"ר סטצ'קביץ היא תושבת כפר סבא, בת 52, נשואה ואם לשתי בנות. היא סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי הרפואה באוניברסיטת טימישוארה ברומניה והיא בעלת תואר מומחית ברדיולוגיה אבחנתית החל משנת 2005.

במשך 26 שנים עבדה ד"ר סטצ'קביץ במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, משנת 2015 ניהלה שם את שירות דימות ילדים ובמהלך תקופה זו עברה השתלמויות ייחודיות בתחום דימות ילדים בארץ ובחו"ל, בין היתר ב-Great Ormond Street Hospital London וב-Boston Children's Hospital. בנוסף, ד"ר סטצ'קביץ היא חברה באיגוד הישראלי לדימות, בחוג לדימות ילדים, חברה באיגוד האירופאי לדימות ילדים ESPR, באיגוד האירופאי לרדיולוגיה ESR ובאיגוד לדימות המוח בילדים SPIN.

כמו כן, היא בוחנת במבחני שלב ב' ברדיולוגיה מטעם המועצה המדעית של הר"י ופרסמה בעבר עבודות בתחום דימות ילדים בעיתונות המקצועית, ארצית ובינלאומית כאשר פרסומה האחרון היה בכתב העת  pediatric Radiology בשנת 2023.

ד"ר סטצ'קביץ: "מאז ומעולם ידעתי שרצוני הוא להיות רופאה ולטפל בילדים. אני מודה להנהלת בית החולים, להנהלת מכון הדימות ולהנהלת מערך הילדים על ההזדמנות שנתנו לי לעבוד במקום חלומותיי, מקום שיש בו בית חולים לילדים. שאיפתי היא לקדם את תחום דימות הילדים, לתרום כמה שיותר מהידע ומהניסיון שרכשתי במהלך השנים לטובת אבחון וטיפול בילדים, לקדם את המחקר ואת החינוך הרפואי".

ד"ר ענת אנגל, מנהלת המרכז הרפואי וולפסון: "שמה הטוב של ד"ר רודיקה סטצ'קביץ הולך לפניה בתחומה ועל כן היא נבחרה לתפקיד. אני סמוכה ובטוחה כי היא תוביל את היחידה להישגיות ומצוינות ותשתלב היטב במשפחת המרכז הרפואי וולפסון ומאחלת לה הצלחה".

נושאים קשורים:  ד"ר רודיקה סטצ'קביץ,  דימות ילדים,  רדיולוגיה אבחנתית,  בית החולים וולפסון,  מינוי,  חדשות
תגובות