מינויים

ד"ר תמר צור מונתה לעמוד בראש המחלקה הגינקולוגית ב"לניאדו" 

ד"ר צור מצטרפת לשדרת הניהול של אגף נשים ויולדות בבית החולים בנתניה בראשותו של ד"ר מרדכי בן דוד

ד"ר תמר צור, מנהלת המחלקה הגינקולוגית בבית החולים לניאדו בנתניה

ד"ר תמר צור מונתה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה הגינקולוגית בבית החולים לניאדו בנתניה. ד"ר צור, בוגרת אוניברסיטת בן גוריון, ביצעה התמחות ב"סורוקה" ועבדה במספר תפקידים בבתי החולים איכילוב ואסף הרופא-שמיר.

ד"ר צור תנהל את המחלקה הגינקולוגית שהינה חלק מאגף נשים ויולדות ב"לניאדו" המכיל: הריון בסיכון, חדרי לידה, הפריה חוץ גופית IVF ושתי מחלקות אשפוז.

במסגרת פעילות המחלקה מתבצעים ניתוחים לפרוסקופים, ניתוחים פתוחים, ניתוחים אונקולוגיים וכן הסטרוסוקפיות בחדר ניתוח או במסגרת מרפאתית ללא הרדמה.

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר צור: "לעמוד בראש המחלקה זו זכות וגם חובה. שאיפתי היא להוביל יחד עם הצוות כולו מהלך של שדרוג מתמשך של היקף ואיכות הטיפול הגינקולוגי לנשות נתניה ואזור השרון. בשילוב כוחות של הצוות הרפואי, הסיעודי ומזכירות, נוכל לתת לכל אישה מענה מקצועי אנושי ויעיל".

נדב חן, מנכ"ל "לניאדו", בירך את ד"ר צור עם כניסתה לתפקיד ואמר כי "לצוות אגף נשים ויולדות בבית החולים מוניטין מעולים, נשים רבות מגיעות לכאן מכל רחבי הארץ על מנת לקבל טיפול רפואי מקצועי ומסור מהשורה הראשונה ואני שמח מאוד לצרף לצוות זה גם את ד"ר צור".

נושאים קשורים:  ד"ר תמר צור,  מינוי,  המרכז הרפואי "לניאדו",  גינקולוגיה,  חדשות,  הריון ולידה
תגובות
18.06.2020, 20:34

ברכות, ד״ר צור.
יישר כח

18.06.2020, 21:05

בהצלחה תמר!

18.06.2020, 21:48

בהצלחה תמר

כל הכבוד !!! בהצלחה!!! ראויה ללא ספק.

כל הכבוד! בהצלחה רבה!!

בהצלחה

27.06.2020, 08:49

בהצלחה תמר

21.07.2020, 15:02

איזה יופי, שיהיה בהצלחה