חדשות

אחות במחלקה פנימית בבית החולים פדה-פורייה הותקפה באלימות

מבקר שהגיע למחלקה תקף אחות ומאבטחים ושבר את ידו של בן 16 שהיה במקום | התוקף נעצר לחקירה ויובא להארכת מעצר

המרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: דוברות בית החולים

לאחר תקופה ממושכת יחסית של שקט, שוב אירוע אלימות בבית חולים בישראל, שבו הותקפה ונפגעה אחות במחלקה פנימית א' במרכז הרפואי פדה-פורייה שליד טבריה.

האירוע התרחש אתמול (שבת) בשעות הבוקר: בן 44 תושב אחד מיישובי צפון הארץ הגיע לבית החולים, ככל הנראה כדי לבקר מאושפז במחלקה, ואז מסיבה שטרם הובררה החל להשתולל, תקף אחות וגם מאבטחים ושבר את ידו של בן 16 שהיה במקום. התוקף נעצר לחקירה. המשטרה מסרה שתבקש מבית משפט השלום בנצרת להאריך את מעצרו.

מהנהלת בית החולים נמסר: "האחות נפגעה בכתף. כן פגע התוקף באחד המבקרים, בן 16 ושבר את ידו. לאחר מכן היכה את אחד המאבטחים בפניו. מאבטחים נוספים שחשו למקום הצליחו לנטרל אותו וקצין הביטחון במרכז הרפואי הזעיק את המשטרה.

"הנהלת המרכז הרפואי פדה-פורייה רואה בחומרה רבה את האירוע ותמשיך במדיניות של אפס סובלנות לכל אירוע אלימות, תנקוט בכל דרך שבידיה כדי להגן על עובדי המרכז הרפואי ועל השוהים בו. יש לשים קץ לאלימות הגוברת כלפי צוותי רפואה".

המשטרה מסרה בתגובתה: "משטרת ישראל תמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי כל התנהגות בריונית של עבריינים כלפי נותני שירות לציבור ותפעל בכל האמצעים עד למיצוי הדין עימם".

נושאים קשורים:  אלימות כלפי צוות רפואי,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות