חדשות

חדש בדוקטורס אונלי: כל ניירות העמדה וטפסי ההסכמה למטופלים

פרויקט בשיתוף המכון לאיכות ברפואה בהר"י: לראשונה ירוכזו באזור אחד באתר ובאתרי האיגודים הרלוונטים כל ניירות העמדה וטפסי ההסכמה שראו אור בשנים האחרונות

ניירות עמדה (אילוסטרציה)

פרויקט מיוחד ומקיף בדוקטורס אונלי בשיתוף המכון לאיכות ברפואה בהר"י: מעתה ירוכזו באתר, (תחת לשונית "מסמכים") כל ניירות העמדה וטפסי ההסכמה שהופקו ויצאו לאור על ידי איגודים מדעיים וחברות בהר"י.

המסמכים חולקו לשני תתי מדורים - ניירות עמדה וטפסי הסכמה. ניתן להגיע אליהם מעמוד הבית של האתר, וכן בכל אחד מהערוצים או אתרי האיגודים והחברות הרלוונטיות - שם הם משוייכים על פי תחומי התמחות.

יו"ר המכון לאיכות ברפואה, פרופ' ראובן צימליכמן הרחיב בעניין ניירות העמדה והטפסים שהמכון מרכז: "המכון מפרסם ניירות עמדה בנושאים רפואיים מגוונים וטפסי ההסכמה למטופלים, לביצוע פרוצדורות רפואיות שונות. המטרה היא לעדכן את הנחיות הטיפול הרפואי ולאפשר למערכת להתבסס על קריטריונים מקצועיים ברורים. הנגשת המידע הרב לעוסקים במקצועות הרפואה ולכלל הציבור נעשית באמצעות רשת האינטרנט ופרסומים אחרים בתקשורת".

המכון לאיכות ברפואה הוקם ע"י ההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י) על מנת לרכז את הטיפול באחד התפקידים החשובים ביותר של הר"י - איכות הרפואה.

המכון משמש כגוף המרכזי והמוביל במדינת ישראל לקביעת מסמכי מידע והנחיות קליניות מקצועיות ומוסמכות שנכתבות על ידי הרופאים המובילים בתחומים השונים של הרפואה בישראל, הן כשמדובר בנושאים  המעוררים מחלוקת והן כשמדובר בנושאים חדשניים שטרם גובשה לגביהם דעה אחידה.

נושאים קשורים:  חדשות
תגובות
08.07.2022, 11:17

מעןלה