חדשות

מנהל מחלקת עור במרכז הרפואי "סורוקה", פרופ' דניאל ורדי, הלך לעולמו

פרופ' ורדי, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, היה בן 62 במותו; מנהל "סורוקה": "דמות מקצועית מוערכת מאד, אהובה, יוצאת דופן באנושיותה"

פרופ' דניאל ורדי, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנהל מחלקת עור במרכז הרפואי "סורוקה" הלך לעולמו בשבוע שעבר. פרופ' ורדי היה בן 62 במותו, שאירע כתוצאה מדום-לב בביתו בבאר-שבע. הוא הותיר אחריו אשה ו-5 ילדים.

פרופ' דניאל ורדי (צילום: "סורוקה")

פרופ' דניאל ורדי (צילום: "סורוקה")

פרופ' ורדי היה בוגר בית הספר לרפואה של הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון והתמחה ברפואת עור ב"הדסה" בירושלים. כמו כן, התמחה במינהל רפואי וקיבל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

במשך שנים רבות ניהל פרופ' ורדי את שירות רפואת העור במחוז דרום של "שירותי בריאות כללית" ובמקביל שימש כסגן מנהל בית החולים "סורוקה". תקופה ארוכה גם היה המנהל הרפואי במחוז דרום של כללית ולאחר מכן ראש חטיבת הרפואה בקופת חולים לאומית.

פרופ' ורדי נחשב לאחד ממומחי רפואת העור המובילים בישראל וגם קנה לו שם בקהילה הבינלאומית בתחום רפואי זה.

פרופ' אהוד דודסון, מנהל "סורוקה", ספד לו: "פרופסור ורדי היה איש רב זכויות הן בנגב והן ברמה הארצית. דמות מקצועית מוערכת מאד, אהובה, יוצאת דופן באנושיותה. הוא היה קלינאי מעולה, מנהל מקצועי ואיש אקדמיה למופת. אבל יותר מכל נזכור אותו כאוהב אדם, רופא שירותי במידה יוצאת דופן ואיש של אנשים.

"שובו לסורוקה, לאחר שמילא תפקידים שונים קודם לכן, כדי לטפל בחולים בחיי היום יום ולנהל את מחלקת העור בסורוקה, מעיד על היותו רופא בעל תחושת שליחות אמתית. פרופסור ורדי יחסר לכולנו ואנו נמשיך לקדם ולפתח את מחלקתו ברוח שלו. יהיה זכרו ברוך".

נושאים קשורים:  חדשות,  פטירה,  מוות,  פרופ' דניאל ורדי
תגובות

הכרתי את דני בתקופה שהייתי רופא מחוזי בלאומית, לא יצא לי לעבוד איתו רבות, אדם מדהים, ישר, מקצועי ומעל הכל חבר, לעולם לא יוליך אותך שולל לעולם לא יפגע בך. אבדה ענקית לעולם הרפואה הקטן שלנו, אבדה גדולה יותר למשפחתו, איש משפחה למופת! תנצבה

06.02.2017, 20:47

הליכתו הפתאומית של פרופ' דניאל ורדי היא עצובה וכואבת.
הכרתיו לפני שנים רבות כאדם איכותי ואיש מקצוע מעולה, רופא הגון וישר, חכם ובעל כושר אירגוני וניהולי בולטים.
לי אבד ידיד טוב אך לעולם הרפואה בישראל זו אבדה גדולה.
יהי זכרו ברוך.!
פרופ' יעקב הרט

אנונימי/ת
14.02.2017, 07:01

אבידה גדולה לעולם הרפואה ולמשפחתו , דניאל הראה אנושיות " מדבקת " : הרצון שלו לתרום ולעזור לכולנו גרם לנו לתת יותר , לשאוף להגיע ( למרות שבחיים לא נוכל ) לרמתו המקצועית ולאנושיותו , מנהל מחלקה ענו שהתנהג כאחרון המתמחים - הגיע לפני כולם בבוקר כדי לעבור על המטופלים החדשים לפני שהתורן מתעורר , ויצא מהמחלקה אחרון אחרי שעבר על וסיכם ושלח לנו את כל הפרסומים האחרונים, רק שנתיים הכרנו אותו והחלל שהשאיר עצום ולא ניתן למילוי , רוחו תמיד תשאר במחלקה